Nye klubbmestere!!

Klubbmesterskapet vårt, som fant sted 26.-27. august, ble en suksess til tross for litt uforutsigbart vær. Vi måtte riktignok flytte innendørs, men stemningen var på topp 😃 Vi hadde en deltakelse med over 100 enkeltspillere og et tillegg av over 40 deltakere i vår 'Doublekonge' turnering som ble spilt over to baner med både gule og grønne baller. 🎾🎾

Sosialt samvær, bordtennis, vafler og grilling ble hyggelige tillegg til tenniskampene og sørget for en hyggelig helg. 🏓🍔🧇 En stor takk rettes til de som hjalp til i kiosken. Deres innsats sørget for at alle hadde tilstrekkelig med energi til å gi sitt beste på banen. ⛽️🍎

Takk for en strålende helg, og vi ser frem til neste års klubbmesterskap! 🌟

Bilder finner dere på vår Facebook side

Vi beklager forsinkelsen i oppdateringen, men det skyldes en overveldende påmelding og aktivitet i klubben de siste par ukene! 🌟🎾

Relatert informasjon

Sesong for Lagkamper 🎾 😀

Snart braker det løs med lagkamper på Nordstrand!

TUSEN TAKK, ANDREAS!

Det har vært en stor glede og ære å jobbe med Andreas – alltid blid, målbevisst og utrolig dyktig i alle ledd rollen har krevd.

Hyggelig åpningsfest 2026 🎾🎉🥳☀️

Vi oppsummerer lørdag 25.april som en kjempehyggelig dag – for både barn og voksne.