Årsmøte i Nordstrand tennisklubb 2022

Årsmøte 30.mars

Årsmøtet avholdes 30.mars kl. 19:00 i NTK Hallen i Ekebergveien 200 B, Oslo. Innkalling ble sendt ut den 21. februar.

Saksliste og saksdokumenter

Se vedlegg nederst på siden for saksdokumenter.

Stemmerett

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Nordstrand Tennisklubb i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Nordstrand Tennisklubb. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

Foretningsorden

Årsregnskap

Agenda inkl. forslag til vedtak

Årsrapport

Revisors beretning

Kontrollutvalgets beretning for 2021

Relatert informasjon

Jacob og Christian til doublefinale

Helgen før 17. mai var det mye aktivitet på turneringsfronten. Vi arrangerte Norgescup under 16 år på grusbanene i Seterveien og i Asker ble det spilt Norgescup under 14 år.

Lagkampene er i gang

Veteranene har allerede startet sine lagkamper, og 19, mai starter divisjonstennisen for våre herre- og damelag

Katie ansatt på fulltid

Mange av oss har allerede hatt gleden av å bli kjent med Katie, eller Katarzyna Kubicz som er hennes fulle navn, da hun har jobbet hos oss på timebasis siden i høst. Nå er vi veldig glade for å kunne informere om at hun nå er ansatt som fulltidstrener i klubben